top of page
Nu är det dags igen för Elkollo i Västervik! För tredje året i rad så ska vi experimentera, bygga och upptäcka saker inom elteknik.
Allt är gratis för deltagaren, pyssel som mat!
Datum är 15-18 juni vecka 25 mellan kl. 9.00 och 15.00
Platsen vi kommer vara på är Västerviks Gymnasium.
Anmälan gör du via Västerviks Gymnasiums egna formulär:
Har du några frågor kan du kontakta Jakob Elmerfjord på jakob.elmerfjord@vastervik.se
Elkollo i Västervik!
bottom of page









