top of page

Nu är det dags igen för Elkollo i Västervik! För tredje året i rad så ska vi experimentera, bygga och upptäcka saker inom elteknik.

Allt är gratis för deltagaren, pyssel som mat!

Datum är 15-18 juni vecka 25 mellan kl. 9.00 och 15.00

Platsen vi kommer vara på är Västerviks Gymnasium.

Anmälan gör du via Västerviks Gymnasiums egna formulär:

Har du några frågor kan du kontakta Jakob Elmerfjord på jakob.elmerfjord@vastervik.se

Elkollo i Västervik!

bottom of page